The Cool People :)

Khamis, 19 Julai 2012

Selamat datang bulan ramadhan :)

hoho... rasanya sudah berabad lamanya aku tak update ini blog... dah bersawang dah kot ... haha
well, seperti yang anda-anda sedia maklum bulan ramadhan bakal tiba tidak lama lagi .. lagi dua hari lagi kan nak puasa? yeahhh! beshnya beshnya!! nak bangun sahur, nak pi tarawikh,nak main bunga api,nak main meriam, nak main mercun ketupat!nak pi bazaar ramadhan,nak buat kueh raya,nak beli baju raya,nak beli kasut raya,bag raye, make up raya .. HAHA .. melampau kan? cer tampau pipi ni sikit!aduhh sakit! =="
aku rasa tahun ni, lepas sahur tak boleh nak sambung tido balik kott .. sebab kena bersekang mata untuk study.. well, aku kan calon SPM ! :p ... sebenarnya, bila nak tiba bulan ramadhan ni,makin akrab lahh aku dengan buku,meja study dan juga kerusi study, yelaaa ..lepas bulan ramadhan,then rayaaa , so bila raya.. makanya aku semakin hampir dengan SPM! oh tidak!! tak takot pon dengan kau SPM! HAHA :p buat- buat berani sekejap..
padahal bila dengar je orang cakap pasal SPM, lutut terus longgar! haha.. =="
okey, btw, aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak .. semoga kita mendapat seribu kerahmatan dan keberkatan pada bulan ramadhan ini .. amin ya rabbal alamin ..

thanks for reading !


*puasa jangan tak puasa yer :))